ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

آمدن برف و تعطیل شدن همه جا

                                
سلام و صد سلام به همه ی شما دوستای گلم...
حالتون خوبه؟ من که خیلی خوبم و البته خیلی هم خوشحالم...
میدونید چرا؟ چون پس از این 11 سال عمرم دومین باره که همچین برف سنگین و زیبا و توپی میباره. راستی میدونم که بیشتر شهر های ایران مثل همین قزوین و تهران و... همه ی مدارس از ابتدایی تا راهنمایی و دبیرستان و پیش دانشگاهی هاتعطیل بودند. البته فقط شیفت صبح!!! دانشگاه ها رو هم که گفتن اون هایی که میخوان و میتونن بیان...(تو قزوین)راستی امروز که تعطیل بودید رفتید با برف تو سرو کله  هم بزنید؟؟؟ من دیشب رفتم خونه ی مامان بزرگم و باداییم کلی همدیگرو زدیم... خیلی سرد بود اما خیلی خوش گذشت.امروز هم صبح از ساعت 7 از ذوق برف بیدار بودم که ساعت 8 دوباره خوابم برد تا 12. ساعت 12 هم که پاشدم و اینقدر به مامانم گفتم تا قبول کرد که برم پایین آدم برفی بسازم و عکساش رو براتون بیارم. باور کنید فقط به خاطر گذاشتن عکس ها تو وبم رفتم آدم برفی ساختم. عکساش تو ادامه مطلب هست. برید ببینید.نظر هم فراموش نشه.

ادامه مطلب ...