ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

سمپاد=دروغ

سلام و صد سلام حالتون خوبه که ها؟ امیدوارم خوب باشید و مثل من نباشید من خیلی حالم بده میدونید چرا؟چون که...چون که... اصلا وللش نه بزارید بگم: بچه ها من امروز یه ضد حالی خوردم که خدا میدونه اونم بعد از جشنمون جشنمون که عالی بود و خیلی خوش گذشت اما... اما ضد حالی که خوردم این بود که:شماها که فهمیدید من به خاطر 8 نفر تیزهوشان قبول نشدم ها؟ اگه نمیدونستید الان بدونید... خوب خلاصه جونم براتون بگه که هیچ کی فکرش رو نمیکرد که من قبول نشم اما بهتره به اطلاعتون برسونم که من قبول شدم یعنی میدونید چه طوری بگم؟ امروز یکی از دوستام که اونم باید قبول میشد اما نشده رو دیدم همین طور که داشتم باهش حرف میزدم دوستم گفت من تو ین مدرسه نمیمونم من گفتم چرا؟ گفت آخه ممکنه تیزهوشان قبول شم من همینطوری دهنم باز موند میدونید آخه اون بدبخت مرحله 1 قبول نشد اما مامانش رفت بوده سنجش سمپاد و با اسرار قبولش کردن ( البته گه راست بگه) بله حالا اومده مرحله ی 2 رو هم امتحان داده اما بازم از رو بد شانسی قبول نشده که بازم مادر گرامیشان رفتن سنجش و با اون ها حرف زدن و قرار قبولش کنن... این رو گفتم که بگم این سازمان سنجش با سمپاد درگیری دارن به همین علت اینا برگه های ما بچه های بیچاررو اشتباه تصحیح کردن خوب یکی نیست بگه ما چه گناهی کردیم که سر دعوای این دو سازمان  باید جورش رو بکشیم؟ حالا همین طوری قبول کردن دوستم به کنار از اون بدتر اینه که من پاسخ نامه ی تیزهوشانم رو آوردم دیدم برا من رو به کلی اشتباه کردن یعنی درستام و اشتباه و غلط هام رو درست گرفتن برا همین من قبول نشدم چون 31 درست داشتم اما اینجا اشتباهی گفتن 31 اشتباه داری فکر کنید!!! چه قدر زور داره...از اونم بدتر دیگه وقت شکایت تموم شده ه ه ه ای وای بر من. خوب حالا میگید من چی کنم؟ خوب اگه کاری ندارید من برم بزنم تو سر خودم بای ی ی 

جشن ما سال اولی ها

سلام حالتون خوبه؟ من که خوبم امیدوارم شما هم خوب باشید. خوب چه خبر؟ راستی من یه دوتا خبر چرت دارم میدونید چیه؟؟؟ هرچند از کجا باید بدونید؟خوب حالا بهتون میگم از همه بدتر اینه که فردا صبح ساعت ۸ باید بریم برا امتحان زبان (شفاهی یا به نحوی اورال تست) خدا بخیر کنه میدونید چرا امتحانش که به کنار ولی به خاطر این گفتم خدا بخیر کنه که معلوم نیست کدوم معلم میخواد بیاد از ماها امتحان بگیره میدونید آخه برا امتحان های شفاهی معلم های همه ی کلاس ها عوض میشن چه مسخره است مگه نه؟ خوب تازه یه چیز دیگه دوروز از تابستونم بد به هدر رفت میدونید چرا؟؟؟ چون فردا که ماشالله ساعت ۸ صبح کلاس دارم و پس فردا هم که٬ که باید برم مدرسه  خوش به حالتون که حداقل یه روز بیش تر از من میتونید بخوابید.(شوخی بود) میدونید چیه از یه طرف دلم یه زره شد برا مدارس ولی از یه طرف هم وقتی به فکر امتحاناش تو روزهای سرد زمستون میفتم خدا میدونه انگار دارم قندیل میبندم(بازم شوخی بود) خوب بگذریم حالا خودم به خودم ورودم رو به راهنمایی تبریک میگم. فکر کنم چهارشنبه به هممون خوش بگذره نه؟ خو من باید برم بای...

اول یه عذر خواهی بعد عکس ها

سلام و صد سلام حالتون خوبه؟  من که عالیه هستم میدونید چرا؟ چووون اینترنتم بعد از یه هفته قطع بودن امروز بابم گفت وصل شددددددددد. ایول... خوب به این علت میخواستم عذر خواهی کنم که نتونستم بهتون سربزنم اما حالا اومدم. خوب راستی قرار بود عکسایه قشنگه شمالمون رو بزارم اما متاسفانه آپلود نشد لطفا هرکی سایتی برا آپلود عکس داره بده ممنون راستی من باید یه مطلب دیگه هم در رابطه با مدرسه ها بزارم که ایشالله اون باشه برا فردا خوب پس حالا اگه کاری ندارید بای بای.

برگشتیم

سلام و صد سلام حالتون خوبه؟من که بد نیستم.

بچه ها امروز چه روزی داشتم من!!!میدونید چرا؟چون امروز صبح ساعت ۵ صبح از خوب بیدار شدیم که خیر سرمون بریم شمال رفتیم نزدیک های منجیل بودیم که واستادیم برا صبحونه وای چه هوایی چه منظره ای خیلی خوشگل بود عکساشو حتما میزارم٬خوب صبحونه خوردیم و پاشیدم تا دوباره راه بیوفتیم دیگه سر راست رفتیم تا انزلی از شانس ما همین که رسیدم بارون گرفت در حد... خیلی بد بود چون اصلا نشد بریم تو آب و از دریا فقط ۱ عکس گرفتم اما از مناظر تا دلتون بخواد گرفتم.حتما عکسای مناظرش رو با اون یه دونه دریایی که گرفتم میزارم.خوب وقتی دیدیم انزلی این طوری هست دیگه پشیمون شدیم و برگشتیم رشت تا تو رستوران محرم غذا بخوریم.خوب غذا رو هم خوردیم و تصمیم به این شد که حداقل یه امامزاده هاشم بریم رفتیم ولی بارون اونجا از انزلی بدتر بود این قدر بارون میومد وقتی که از ماشین پیاده شدیم انگار الان از دریا دراومدیم... حالا بقیش بماند. خوب اینم از مسافرت ما ولی درسته که نشد تو آب بریم اما همین که اون آب و هوارو دیدیم خیلی خوب بود از اون بهتر من تا به حال یه رنگین کمونه واقعی ندیده بودم ااما امروز دیدم خیلی خوشگله امروز فهمیدم خدا چه عضمتی داره انسان نمیتونه حتی یه رنگ از اون رنگ ها رو تو آسمون بزاره چه برسه به ۷ رنگش... خوب بچه ها من دیگه باید برم تو پست بعدی حتما عکسارو میزارم. حالا اگر کارندارید بای بای

عیدتون مبارک...

سلام و صد سلام:حالتون خوبه؟من که خوبم شما خوبید؟خوب عیدتون هم مبارک لیلی خانم دیدید پیش بینی من درست بود و فتم امروز عید و عید بود؟خوب بگذریم من یه شعر برای امروز پیدا کردم که امیدوارم ازش خوشتونن بیاد>>>برید تو ادامه مطلب شعر رو بخونید*خوب امیدوارم خوشتون اومده باشه...* خوب بازم مطلب  دارم که اون عکس هست...برید پایین میبینید عکس هارو که دیدو شعر و خوندید یه نظر بدید. ممنون خوب من دیگه باید برم. عکسا این پایینه نگاه کنید:پس من رفتم بای بازم عید رو تبریک میگم.

  
                

Your image is loading...

ادامه مطلب ...