ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

بالاخره رسید...

سلام و سلام و صدویک سلام 


امروز جمعه یعنی 1389/1/27 من امتحان تیزهوشان داشتم آره همونی که در خاطره ی قبلیم نوشته 


بودم. 

امروزز ساعت 7 از خواب بیدار شدم و در ساعت 8 به حوزه ی امتحان رفتم وهمه چیز رو سپردم به 


خدا چون من به اندازه ی کافی تلاش کرده بودم . وای خدای من اصلا باورم نمی شد که من دارم 


میرم سر جلسه ی امتحان اونم چه امتحانی شاید برای بعضی ها مهم نباشه ولی برا ی من مهم بود.


وای فکر می کردم سوال ها خیلی سخت باشه اما... خوب خدا رو شکر امتحان ودادیم و امدیم 


خونه حالا تا اینجا استرس امتحان بود از الان تا 10 اردیبهشت استرس قبولی. وای یعنی میشم 


به نظر خودم به احتمال 80% آره . حالا دیگه هرچی خدا بخواد.


خلاصه ی داستان بگم بلاخره همه ی روز ها میان و میرن راستی اینقدر سرگرم داستان شدم که 


یادم رفت بگم ساعت چنده الان که دیگه به آخر داستانم رسیدیم ساعت 4:37 دقیقه ی بعد از _


ظهره.برای همتون آرزوی موفقیت میکنم                                                                                                                                                                                                                                                                       

  حالاتا یه خاطره ی داغ و تازه  ی دیگه خدا حافظ....

آغاز شد...

باز هم سال نو اغاز شد با همه ی خوبی ها وبدی ها و سختی های سال 88 کنار امدیم سال 88 


سالی بود که آن هم مثل سال های دیگر به پایان رسیدو باز هم سالی نو شروع شد بیایید با آرزو 


های خوب همدیگر را دعا کنیم . خدایا... من از اون هایی که این وب و می خونن می خوام از خدا 


بخوان تا ارزوی همه ی مردم جهان براورده بشه.هر جا که هستن.


من امسال پنجمم و27 فروردین امتحان تیز هوشان دارم و برام مهم که قبول بشم


از شما می خوام برای منم دعا کنین .


برام این قدر مهمه که اگه الان یکی از فامیل ها بخونن میگن بابا ما رو کشتی این قدر که گفتی 


برام دعا کنین.


الان دومین روز سال 89 ساعت 8.26 دقیقه است 


      تا روز یا سال دیگه خدا حافظ......