ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

یه آپ همین جوری

سلامی دیگه. اون آپ قبلی رو که کردم دیدم چیزی نداره تا بخواید نظر بدید. تصمیم گرفتم یه آپ دیگه بکنم. راستی دید 22 بهمنم افتاده جمعه!!! نه به پارسال که 5 روز تعطل بودیم و نه به امسال که اصلا تعطیلی نداریم. البته اون چند روز که برف اومد عوض امروز رو دراورد. خوب چه خبرا؟؟؟ بچه ها سایتی رو خبر ندارید که برای بلوگ اسکای قالب داشته باشه؟اگه دارید تو بخش نظرات بگین ممنون. اونایی که میایید وبم رو میخونید و میرید لطفا نظراتتون رو بزارید. اگه وبم چیزی کم و زیاد داره راهنماییم کنید. ممنون. فعلا بای بای...

ای بخشکی شانس!!!

سلام حالتون خوبه؟ من بدک نیستم. میدونید چرا؟ آخه این معلم علوم ما گفته بود یه بخش رو کنفرانس بدیم. منم از خداخواسته قبول کردم و اومدم خونه تا برای کنفرانسمون عکس درارم تا به شکل پاور پوینت درارمش. از شانس گند ما اینترنتم مهلتش تموم شده بود!!! حال از این موضوع بگذریم. فرداش رفتم مدرسه کارنامه هامون رو دادن که من 19.91 شدم اما اشتباه داده بودن و من باید 20 میشدم. رفتم اعتراض کردم. بعد بهم 20 دادن.حالا اینا خوباش بود.امروز که منتظرش بودم رسید تا کنفرانس بدیم. آخه بالاخره رفتم خونه ی داییم و پاورپوینت رو انجام دادم و امروز بردم مدرسه.همین که زنگ علوم شد رفتم دفتر و گفتم تا لبتاپ رو با پروژکتور برام بیارن اما... اما... اما گفتن امروز لپتاب مدرسه نیست. وای من رو میگی داشتم خودم رو جر میدادم و از هرس دکمه ی مانتوم رو کندم.آخه میبینید؟؟؟؟ آخه به این هم میگن شانس؟؟؟؟خوب راستی یه عذرخواهی که دیر اومدم جواب بعضی لز نظرات رو ندادم آخه گفتم که اینترنتم قطع بود.راستی الان داره اینجا برف میاد ایشالله بشینه زمین و دوباره مدارس تعطیل شه!!!آخه اصلا حوصله ی فردا رو ندارم مخصوصا زنگ جغرافیا... به علتی!!!الان داشتم میخوندم اما دلم تاقت نیاورد و زود لپ تاب همایونی ام را روشنیدم!! خوب نظر فراموش نشه ها من دیگه باید برم حالا یه خورده آروم گرفتم برم تا جغرافی بخونم فعلا بای بای.