ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

سلام بچه ها خوبید؟؟؟ من ک خوبم آخه میدونین از ی طر خوبم از یه طرف بد...آخه امشب ساعت 3 نصف شب داییه یکی یه دونه خودم میخواد بره مَکهــ.....به خاطر این خوشحالم ک یه عالمه سوغاتی میاره ناناحتم به خاطر این ک 14 روز و کِ نی من چی کنمــ؟؟؟؟آخه هرروز اون ب سئوالای اینترنتی و کامپیوتریم جواب میدهــ.....تازه خوووو دلمم براش تنگ میشهــ خوووو.دیشب ک خونه خالم اینا بودیم بهـش میگم دایی نمیشهــ نریــ؟؟؟ ولی عوض خیلی حال میده فک کن چد روز اول ک برمیگرده هی خونشون شلوغــه و رفت و آمد و من و دختر خالم باید پزیرایی کنیم تازه پس فردا هم براش آش میپزیم هووووورااااااا...حالا اینجارو حال کنین:دیشب ک خونه خالم بودیم پسر خالم(7 سالشه) اومده ب داییم میگه:از اونجا واسه من لباس مَرد عنکبوتی،ایکس باکس،3گا،توپ بیار....منم گفتم اَمر دیگه ای نی؟؟؟پررو پررو میگه نه ولی اگه اونجا چیزای قشنگ دیگه ای مثه شمشیر یا ز اینچیزا بود بیار!!!حالا بنده شرو کرم با پرویی تمام میگم دایی دمپایی و صندل و کفش سایز بالای 38 بیار!!!!!!!!!(شوخی بودااااااااااااا) وگرنه پای من 36 و 37 هست....حالا امشب میخوایم بریم راش بیندازیم لیست کاملو میدم بهشــ!!!!!!!!!!!!!شوخی میکنم بابا.خووو دیه بروبچس من برم بایـــــــــــــــــــــــــــــ

ح.ن: راسی نیمه شعبان رو هم تبریک میگم به همتونــــــــــــــ....

پ.ن:مهرانه چرا وبت باز نمیشهـــ؟؟؟؟ اگه حذف کرده باشیا دیگه تا آخر عمرم باهت حرف نمیزنم مگر یه وب دیگه بزنیــــ. وگرنه دیگه نه من نه تو....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد