ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

یه روز جمعه...

سلام و صد سلام

امروز یه جمعه ی خوبی بود امروز بعد از اینکه من از کلاس ریاضی اومدم تو حدودای ساعت 1 خاله


جونم زنگ زد و گفت مییاد بریم بیرون ناهار بخوریم ؟   ما هم به اتفاق خانواده رفتیم خیلی خیلی


خوش گذشت ساعت 1 رفتیم ساعت 7 برگشتیم .   بعد از اینکه ناهار و خوردیم یه خورده


استراحت کردیم  بعد من و بابام والی بال بازی کردیم . بعد هم همگی وسطی بازی کردیم خیلی


حال داد.همین که داشتیم وسطی بازی می کردیم یه دفعه وای خدای من... خوردش زمین و


شلوارش... من و دختر خالم زدیم زیر خنده این قدر خندیدیم که دلمون درد گرفته بود.


دیگه بازی بسه اه نه خلاصه یه لیوان چای خوردیم و بعدم اومدیم خونه وای خیلی خوش گذشت


هنوز هم وقتی فکرر اون موقع رو میکنم...


خلاصه  خیلی خوش گذشت.


                                   (  تا یه خاطره ی دیگه خدا حافظ )


ساعت:9:45

نتایج هم آمد...

به نام خدا و سلام :


باز هم سلام با یه خاطره ی جدید و تازه ی دیگه اومدم .  تو خاطره ی قبلی گفتم که تا اومدن


نتایج خداحافظ ولی دیروز نتایج اومد خدا رو صد هزار مرتبه شکر... بله خدا رو شکر که ... قبول  


شدم . وای وقتی خبر قبولیم به گوشم رسید اون قدر خوشحال شدم که نگو از خوشحالی گریه کردم


وای باورم نمی شد.  وقتی به مامانم گفتم  گفت: خودم زود تر از تو رفتم تو سایتو خبر داشتم اونم از


من بیشتر خوشحال بود. چون باورم نشده بود خودم دوباره رفتم تو سایت بله دیدم که... جیغ داد...


خداروشکرما تو مدرسمون ۲۴ نفر قبولی دادیم مدرسه ی ما یعنی (مطهره) تو قزوین بیشترین


قبولی و داد.


از اول سال تا ۲۷ فروردین استرس امتحان ، از۲۷ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت استرس قبولی، از ۱۰


تا ۳۱ اردیبهشت دوباره استرس امتحان و بعدم استرس قبولی مرحله ی (۲) خداکنه که اونم


قبولشم و خیالم راحت بشه.


راستی امروز ۸۹/۲/۱۷ است. ساعت:۹  روز جمعه.


لطفا برای مرحله ی دومم دعا کنین. دوست دارم که قبول شم.


راستی تو خاطره های قبلیم و امروزم گفتم  10 اردیبهشت نتایج می یاد من دیر ننوشتم اداره


نتایج و دیر داد یعنی شانزدهم . خوب ببخشید که سرتون و درد آوردم.


تا یه خاطره ی دیگه خداحافظ.     پیش به سوی قبولی...

                                         

                                       . بای بای.