ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

نتایج هم آمد...

به نام خدا و سلام :


باز هم سلام با یه خاطره ی جدید و تازه ی دیگه اومدم .  تو خاطره ی قبلی گفتم که تا اومدن


نتایج خداحافظ ولی دیروز نتایج اومد خدا رو صد هزار مرتبه شکر... بله خدا رو شکر که ... قبول  


شدم . وای وقتی خبر قبولیم به گوشم رسید اون قدر خوشحال شدم که نگو از خوشحالی گریه کردم


وای باورم نمی شد.  وقتی به مامانم گفتم  گفت: خودم زود تر از تو رفتم تو سایتو خبر داشتم اونم از


من بیشتر خوشحال بود. چون باورم نشده بود خودم دوباره رفتم تو سایت بله دیدم که... جیغ داد...


خداروشکرما تو مدرسمون ۲۴ نفر قبولی دادیم مدرسه ی ما یعنی (مطهره) تو قزوین بیشترین


قبولی و داد.


از اول سال تا ۲۷ فروردین استرس امتحان ، از۲۷ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت استرس قبولی، از ۱۰


تا ۳۱ اردیبهشت دوباره استرس امتحان و بعدم استرس قبولی مرحله ی (۲) خداکنه که اونم


قبولشم و خیالم راحت بشه.


راستی امروز ۸۹/۲/۱۷ است. ساعت:۹  روز جمعه.


لطفا برای مرحله ی دومم دعا کنین. دوست دارم که قبول شم.


راستی تو خاطره های قبلیم و امروزم گفتم  10 اردیبهشت نتایج می یاد من دیر ننوشتم اداره


نتایج و دیر داد یعنی شانزدهم . خوب ببخشید که سرتون و درد آوردم.


تا یه خاطره ی دیگه خداحافظ.     پیش به سوی قبولی...

                                         

                                       . بای بای.



نظرات 2 + ارسال نظر
زینب جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ http://happy-girl.blogsky.com

سلام خانم م. تبریک میگم که مرحله ی اول رو قبول شدی. امیدوارم که مرحله ی دوم رو هم قبول بشی. من هم تو مدرسه ی راهنمایی تیزهوشان هستم یعننی الان سوم راهنمایی ام ما هم واسه دبیرستان تیزهوشان آزمون داریم که البته آخرای خرداد هستش. منم خیلی تو استرس هستم. راستی ما کرجیم. متوجه شدم که تو تو قزوین هستی. واقعا" امیدوارم به این مدرسه بیای چون واقعا" عالیه. موفق باشی. به وبلاگ منم سر بزن. مثل وبلاگ خودت قشنگه. اما فعلا" تعطیله اما نظراش رو چک میکنم تو هم نظر بده حتما" منتظرم. راستی دختری آره؟

پاسخ به زینب جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ

آره دخترم به من سر بزن راستی برام دعا کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد