ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

چه حالی میدهــــ.....

 سلام به بربچســــ(همینم مونده بود ک داش لاتی حرف بزنم)حالتون خوفهـــ؟؟؟؟

دوستان بنده تصمیم گرفتم به علت درخواست های شما هر چند وتی خاطره هم بنویسمــــ......خو حالا میخوام خاطره دیشبمو بنویسمــــ و در آخر برا آرتایی جوون ی جشن عروسی بگیریمــــــ....دیشب مامان بزرگم و بابا بزرگم اومدن خونمون(به صرف شام و میوه)قبل از این ک شام رو بخوریم نشسته بودیم و داشتیم ساختمان پزشکان میدیدیمــــ. ماشالله به هوش شیرزاد!!!!!بعدشم مامانم در حیاطو باز کرد تا جریان هوا بهتر شه.....بنده هم از این فرصت سؤ استفاده کردم و دویدم اومدم بالا تو اتاقم نشستم سر لپ تابمو رفتم به وبم سرزدمـــ....ک یهو صدای مامانم بلند شد حانیه پس کجایی؟منم گفتم هیچی اومدم بالا ی دقیقهـــ.....بعد زود باسرعت 180 کیلمتر بر ثانیه رفتم پایین.بعدش مامانم گفت ای از دست تو ک هر موقعیتی رو پیدا میکنی میری میشینی سر اون.....بعد دوباره به بهانه ای اومدم بالا نشستم سر نِت!!!!!دوباره مامانم حانیــــــــــــــــــه.....

-من:بله مامان؟؟؟؟؟؟

-مامان: بیا دیگه بیا این ظرفارو بچین رو میز...

-من:باشهــــ اومدمـــــ...

دیگه من رفتم و شام خوردیم و تا ساعت 12 دور هم بودیمــــ.....ولی خداییش دیشب مامانم از دست من چی کشید!!!!!هی داد میزد حانیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!!!! در کل خیلی حال میداد هی از زیر کار در میرفتم!!!!!!!!عروسی آرتایی تو ادامه مطلبه......

 

  

و حالا میرسیم به عروسی آرتا بانو.....  

                   اینم از آقایی ک مهمونارو راهنمایی میکنه!!!!

                       

 

                          تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com

   

         حالا من برم آهنگ رو بزارم!!! 

                                   خو دیه اینم از آهنگ حالا همه پاشین بیاین وسط برقصین 

خانوما کی رقص عربی بلده بیا با من برقصه؟؟؟؟  

                                                      من الان میام وسط......  

                                            

خو حالا آقاداماد و عروس خانوم وارد میشوند!!!!!! 

                                          دس دس دس بیا.................... 

ما قرمون رو دادیم حالا نوبت آقا داماد و عروس خانمه ک باهم برقصن!!!! 

  

دوباره دوباره یه بار فاییده نداره.... 

 

  

 

آهان این شد!!!!!!!! 

حالا نوبت آرتا خانم ک بیاد باله برقصه!!!!! 

 

یه بار دیگه آقا داماد باید برقصه ولی تنهایی!!! 

 

حالا آرتا بانو باید تنها برقصه!!!!! 

   

ایول بابا

خو حالا ی بار دیگه خودم بیام اسپانیایی برقصم!!! 

 

خووو حالا مهمونایه گرامی نوشیدنیاتون رو میل کنین!!! 

اول عروس خانوم و آقا دوماد!!!! 

 

یه لیوان دیگه این کافی نیس!!!!  

نه ببخشید بسه ی وقت .... میشن قیلی ویلی میرین!!!! 

خو مهمونای عسیس بفرمایین!!! 

 

خو حالا الان کیک رو میاریم!!!!! 

 

 

 اینم از کیک!نوش جان!!!!! 

مهمونا برا شما بمونن الان اونم میرسه!!!! 

حالا بفرمایین شام!!!!!!!

 

  

خوش مزه اس؟؟؟ 

 

دیه آخر عروسی هست و برای این ک عروس دوماد رو راهی خونشون کنیم باید همدیگرو ببوسن!!!! 

 

آفرین!!!!!!!!!!!!! 

لی لی لی لی لی!!!!!! 

ایشالله به پای هم پیر شین!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد