ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

آخرین و طولانی ترین آپ1389

سیلامـــــــــــ ما آمدیمـــــ!!!Yahحالمان هم خوب استراستی عید را پیشا پیش تبریک میگوییمامروز با هم یه عالمه کاردالیم... میخوام لباس های عیدم و براتون بزالم.. عیدی هاتون لو بدم و ....خوف بچه ها اگه بعد از آپ دیده آپ نتردم و هم دیده رو ندیدیم براتون ارزو میکنم که عید و سال خوفی داشته باشید.خوف بزیم سراغ عیدی ها و عکس ها...اول بریم لباسام رو ببینیم...توی ادامه مطلبن...خوب حالا پیش به سوی دادن عیدی ها...

اول از همه با دادن عیدی به دایی جونم شروع میکنیم.چون دایی دونم از طبیعت خوشش میاد تصمیم گرفتم این عسک رو بزالم...


و به اضافه ی:  

 

اینم عیدی مخصوص نگین دونم:(دختری بادامن حریر)



وووووووووووووو

اینم مال تینا خانم:





اینم مال فاطمه دونمــــ:



اینم مال لیلی خانمــــــ:






اینم واسه سمانه جونمـــــ:



ووووووووو


اینم برای دوفت خوفم نگین دونمـــــ:


اینم مال دوفت خوفم خود خودم:





اینم واسه آرتایی:





این هم مالهــــــ نیلوفر جونم(خونه قطره کوچولو):





اینم واسهـــــــ شیرین جونمــــ:



اینم واسه ی شمیم خانمـــــــــ:




اینم مال فاطیما خانم:


این هم مال نازنینمــــ:


اینم واسه نانازمــــــ:




این هم ماله رومینا دونمـــــ:





اینم مال  زهرا جونمـــــ:






این هم واسه دست خوفم دختری از آینده:




اینم ماله سپیده جانــــــــ:



+


اینم مال دوفسه خوفم صدفی جونمــــــــــ:


این هم واسه مهسا جونمــــــ:





اینم ماله نیلوفر دونمــــــــــــــــــ:


وووو  


اینم مال کیانا خانمـــــــ:




اینم مال سپیده دونمــــــــ:







این هم واسه رضوان گلم:

ووووو

اینم مال عزال جونمـــــ:




اینم واسه فاطمه دونم:



اینم واسه نرگسیـــــــ:




این هم عیدی سوگل دونمـــــــــ:


  ووووووو


این هم واسه سمیه دونمــــــــــــ:

 وووووووو



این م واسه ترنم دونمـــــــــــ:


 

 باز هم ازت عذر خواهی میکنم ترنم جوون بابت فراموش کردنت گلم...

خوف این هم از عیدی ها ببشید اگه کم بودن و بعضی هاتون خوشتون نیومد... سال نو رو هم پیشاپیش تبرک میدماگه دیده تو سال 89 آپ نکردم ...راستی دوباره یادا وری میکنم که لباسام تو ادامه مطلب منتظرتونن ها...فعلا بای بای...تا...

راستی همین الان رفتم توی وبلاگ سمانه جون دیدم عیئیه من و جدا گذاشته و منم گفتم بزارم توی وبم تا همه ببینن من که خیلی ازش خوشم اومد.

دستت نکنه آجی گلم فداش بشم من...

ادامه مطلب ...

بالاخره جابه جا شدیم...

سیلـامـــــــــــــ!!!!!!!!!!دلم براتون اندازه ی یه فیل به توان 10 تنگ شده بـــــود. میدونید چــــراخیلی وقته نیومده بودم؟؟؟ زیــــــرا... بمانـــدشوخی کــــــــردم. برای اینکه:برای اینکه:اسباب کشی داشتیــــــــم خوب نمیخواید تبریک بگیـــــــــد؟حال بگذریم،من بد بخت اینترنتم قطع بود و تازه امروز وصـــــل شـــــد. با این که فردا امتحان علوم دارم دلم تاقت نیاورد و اومدم یه آپ کنم و بعد بـــــــرم.وای از وقتی که اینترنتم قطع بود انگار غم عالم رو سرم خراب شدهـــــ.خوب نظر یادتون نــــــــره. راستی یه عذر خواهی از اونایی که گفتن آپیم ولی من نرفتــــم.هیـــس!!!یه صداهایی داره مییاد...کیه کیه!!مستشار تویی؟؟؟ هل هل خوب میفرمودیم...دیگه دیرشد باید بلم کالی بالی ندالی؟؟ اگر هم داری مهم نیست!!!Albert Einsteinبایــــــــ