ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

سلام به همگیـــ!!!!

                   نه منو نزننینـــ....آخــــــ کمرمـــ!!!

                                        خووو گفتم ک نزنین تا بگمـــ واس چی نبودمــ...

آخیشـــــــــ.......!!!!

خووو سلام کردمـــ،بربچس با عذر خواهی فراوان ک این چند هفته نبودمــ.به خدا درگیری داشتمـــ.آخه بعد تفلدم داییم از مکه اومد و تا 4 روز فقط خونشون بودیم واه واه پدر من بدبخت دراومد....وای فکر کنین ساعت5 صب پاشیدیم رفتیم فرودگاه بعدشم ک رسیدیم ساعت 7 بود اونوقت چی گفتن ک 2 ساعت تاخیر دارنـ!!!! وای من دیگه داشتم میمردمـــ....بعد از 2 ساعت ک بالاخره اومدیم خونه و ساک باز کردیم کم کم مهمونا سر رسیدنــ!!!وای یکی نبود بگه صبر کنین از راه برسهــ بعد!!حالا مامان بزرگ منم از خدا خواسته هی ک تلفنشون زنگ میزد میگفت ک پسرش(دایی من) از مکه اومده و شی آبگوشت داریم پاشید بیایید....خلاصه شب شدو همه مهمونا اومده بودنــ وای حالا هی از این سر اتاق ب اون سر اتاق قاشق ببر بشقاب بببر از یه سرم هی صدا میکنن حانیهــ بیا اینجا کارت داریمــ...دیه موخواستم سرمو بکوبم ب دیوار!!!!بعد از 4 روز ک اومدیم خونه پاشدم بادکنکارو از روی در و دیوار ممیکنمـــ....به هر حال این چند روز با هر بدبختی ای ک بود تموم شد و رسیدیم به ماه رمضونـــ،این چند روز رو هم ک روزه بودم حس نوشتن وبمو نداشتم فقط میومدم میرفتم تو فیس بوک و به نظرات وبم سر میزدمـــ....تو این چند روز دوتا ازآجیــ های جیگمل خودمـــ ک واقعا ازش ی دنیا ممنونم برام نظر گذاشتهــ بودن پ کجایی و چرا آپ نمیکنیــ؟؟؟منم این آپو فقط و فقط به افتخار اون دوتا آجیم کردمــ وگرنه اگر به خودم بود امروزم حالم خوش نیــ....!!!راستی یادم رفت بگم اون دوتا آجیام کیــا بودنــ:عزیز دلم مهرناز جیگولمـــ و آجی گلمــ و نفسم:میســـ ناتز جوونمــــ.....

گفته بودم عسکای تولدمو موزارم اما هیچ عسکی نگرفتمـــ!!!ک بشهــ تو وب بزالمــ همخشون خونوادگی هستــ....ولی میرم میگردم اگه حتی یه دونه هم داشتم به خاطر میس ناتز جوونم ک گته بود بزار میزارم....راستی 2 روز دیه نتم قطع میشه اگه نتونستم جواب کامنتاتون رو بدم ببخشید دیگهــ.....

خووو من برم بربچس بترکونین نظرات رو ها.......... قلفون همتون فعلا...........

نظرات 1 + ارسال نظر
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ب.ظ http://attarlibrary.ir

دوست بزرگوار و عزیز
دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد