ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

آغاز شد...

باز هم سال نو اغاز شد با همه ی خوبی ها وبدی ها و سختی های سال 88 کنار امدیم سال 88 


سالی بود که آن هم مثل سال های دیگر به پایان رسیدو باز هم سالی نو شروع شد بیایید با آرزو 


های خوب همدیگر را دعا کنیم . خدایا... من از اون هایی که این وب و می خونن می خوام از خدا 


بخوان تا ارزوی همه ی مردم جهان براورده بشه.هر جا که هستن.


من امسال پنجمم و27 فروردین امتحان تیز هوشان دارم و برام مهم که قبول بشم


از شما می خوام برای منم دعا کنین .


برام این قدر مهمه که اگه الان یکی از فامیل ها بخونن میگن بابا ما رو کشتی این قدر که گفتی 


برام دعا کنین.


الان دومین روز سال 89 ساعت 8.26 دقیقه است 


      تا روز یا سال دیگه خدا حافظ......

نظرات 1 + ارسال نظر
مهیار یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام
از آشنایی با شما خیلی خوش وقتم
به وبلاگ نویسی ادامه بده آینده خیلی خوبی داری وقتی به این سن و به این زودی می نویسی
با وبلاگت به طور خیلی اتفاقی اونم تو ماشین وقتی داشتم از موبایلم وب گردی می کردم اشنا شدم البته به صورت تصادفی و نسخه موبایل وبلاگت و خوندم واسه همین اومدم نت واست نظر بدم
فک کنم از معدود نویسنده های 11 , 12 ساله باشی که این طور حرفه ای روزمره نویسی می کنه مطکئن باش وقتی هم سن من شدی یعنی 25 یکی از بزرگای وبلاگستان میشی
خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد