ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

بالاخره رسید...

سلام و سلام و صدویک سلام 


امروز جمعه یعنی 1389/1/27 من امتحان تیزهوشان داشتم آره همونی که در خاطره ی قبلیم نوشته 


بودم. 

امروزز ساعت 7 از خواب بیدار شدم و در ساعت 8 به حوزه ی امتحان رفتم وهمه چیز رو سپردم به 


خدا چون من به اندازه ی کافی تلاش کرده بودم . وای خدای من اصلا باورم نمی شد که من دارم 


میرم سر جلسه ی امتحان اونم چه امتحانی شاید برای بعضی ها مهم نباشه ولی برا ی من مهم بود.


وای فکر می کردم سوال ها خیلی سخت باشه اما... خوب خدا رو شکر امتحان ودادیم و امدیم 


خونه حالا تا اینجا استرس امتحان بود از الان تا 10 اردیبهشت استرس قبولی. وای یعنی میشم 


به نظر خودم به احتمال 80% آره . حالا دیگه هرچی خدا بخواد.


خلاصه ی داستان بگم بلاخره همه ی روز ها میان و میرن راستی اینقدر سرگرم داستان شدم که 


یادم رفت بگم ساعت چنده الان که دیگه به آخر داستانم رسیدیم ساعت 4:37 دقیقه ی بعد از _


ظهره.برای همتون آرزوی موفقیت میکنم                                                                                                                                                                                                                                                                       

  حالاتا یه خاطره ی داغ و تازه  ی دیگه خدا حافظ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد