ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

عیدتون مبارک...

سلام و صد سلام:حالتون خوبه؟من که خوبم شما خوبید؟خوب عیدتون هم مبارک لیلی خانم دیدید پیش بینی من درست بود و فتم امروز عید و عید بود؟خوب بگذریم من یه شعر برای امروز پیدا کردم که امیدوارم ازش خوشتونن بیاد>>>برید تو ادامه مطلب شعر رو بخونید*خوب امیدوارم خوشتون اومده باشه...* خوب بازم مطلب  دارم که اون عکس هست...برید پایین میبینید عکس هارو که دیدو شعر و خوندید یه نظر بدید. ممنون خوب من دیگه باید برم. عکسا این پایینه نگاه کنید:پس من رفتم بای بازم عید رو تبریک میگم.

  
                

Your image is loading...

عید فطر:

نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد
باده خرم عید است که در ساغر شد

روز عید است, سوی میکده آیید به شکر
که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد

ساقی از میمنت عید دهد باده صاف
جرعه گیرید چو معشوق به خم رهبر شد

مطربا نغمه عیدانه زن و دست فراز
که ز هر پرده نغزت هله ای دیگر شد

صد کنم شکر بر این عید که از عرش رسید
صد کشم رشک که ایام صیام آخر شد

فرصتی بود که این تیرۀ ِ دل صاف شود
نعمتی بود که بر تشنه لبان کوثر شد

آتشی بود که در سردی سوزان وجود
دم گرمی شد و در مجمر دل اخگر شد

وای بر ما که از این جام نگیریم لبی
حیف زان آتش اگر سوخت و خاکستر شد

حالیا عید شد و رونق می افزون گشت
مستی افزون کند این باده چو پر شکر شد

نظرات 5 + ارسال نظر
رومینا(هفت روز هفته) جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ http://romina-nice.blogsky.com

سلام ..... ~~~~~$$$$
خوبی
~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
.................... $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
~~~~~~~~$$~~~$$$$
من آپ کردم~~$$$$$$$$
~~~~~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~~~~~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضور سبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~........~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$ نظر یادت نره ها

حتما...

روز های زندگی من جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ب.ظ http://tinapink.blogfa.com

فکر کنم اول شدم عیدت مبارک .حانیه دیگه منو لینک نمیکنی

چرا لینکت میکنم ولی اول نشدی اما اشکال نداره...

sanaz جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.usleech.co.cc

سلام دوست عزیز فکر میکنم شما هم توی دانلود از رپید شیر و هات فایل مشکل دارید یا مجبورید اکانت بخرید اما بهتره دست نگه داری با استفاده از این سایت می تویند هرفایلی رو که خواستید از رپیدشیر دانلود کنید
قویترین لیچر اینترنت

www.usleech.co.cc

پرگل شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ق.ظ http://pargols.blogfa.com

سلام عید تو هم مبارک عزیزم

ممنون

یاسمن شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ق.ظ http://persavoshi.blogsky.com

سلام. خوبی گلم؟
منم عیدو بهت تبریک میگم.
ببین یه پیشنهاد : به نظرت قالبتو عوض کنی یا مثلا فونت نوشته هاتو عوض کنی بهتر نیست؟ به سختی میشه نوشته هات رو خوند آخه.
راستی آپم. اگه بیای خوش حال میشم.
فعلا بای بای

باشه حتما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد