ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

سمپاد=دروغ

سلام و صد سلام حالتون خوبه که ها؟ امیدوارم خوب باشید و مثل من نباشید من خیلی حالم بده میدونید چرا؟چون که...چون که... اصلا وللش نه بزارید بگم: بچه ها من امروز یه ضد حالی خوردم که خدا میدونه اونم بعد از جشنمون جشنمون که عالی بود و خیلی خوش گذشت اما... اما ضد حالی که خوردم این بود که:شماها که فهمیدید من به خاطر 8 نفر تیزهوشان قبول نشدم ها؟ اگه نمیدونستید الان بدونید... خوب خلاصه جونم براتون بگه که هیچ کی فکرش رو نمیکرد که من قبول نشم اما بهتره به اطلاعتون برسونم که من قبول شدم یعنی میدونید چه طوری بگم؟ امروز یکی از دوستام که اونم باید قبول میشد اما نشده رو دیدم همین طور که داشتم باهش حرف میزدم دوستم گفت من تو ین مدرسه نمیمونم من گفتم چرا؟ گفت آخه ممکنه تیزهوشان قبول شم من همینطوری دهنم باز موند میدونید آخه اون بدبخت مرحله 1 قبول نشد اما مامانش رفت بوده سنجش سمپاد و با اسرار قبولش کردن ( البته گه راست بگه) بله حالا اومده مرحله ی 2 رو هم امتحان داده اما بازم از رو بد شانسی قبول نشده که بازم مادر گرامیشان رفتن سنجش و با اون ها حرف زدن و قرار قبولش کنن... این رو گفتم که بگم این سازمان سنجش با سمپاد درگیری دارن به همین علت اینا برگه های ما بچه های بیچاررو اشتباه تصحیح کردن خوب یکی نیست بگه ما چه گناهی کردیم که سر دعوای این دو سازمان  باید جورش رو بکشیم؟ حالا همین طوری قبول کردن دوستم به کنار از اون بدتر اینه که من پاسخ نامه ی تیزهوشانم رو آوردم دیدم برا من رو به کلی اشتباه کردن یعنی درستام و اشتباه و غلط هام رو درست گرفتن برا همین من قبول نشدم چون 31 درست داشتم اما اینجا اشتباهی گفتن 31 اشتباه داری فکر کنید!!! چه قدر زور داره...از اونم بدتر دیگه وقت شکایت تموم شده ه ه ه ای وای بر من. خوب حالا میگید من چی کنم؟ خوب اگه کاری ندارید من برم بزنم تو سر خودم بای ی ی 

نظرات 12 + ارسال نظر
پادوسبان چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ http://padoosban.blogfa.com

جالب بید

ممنون

روز های زندگی من چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ http://tinapink.blogfa.com

الهی پس قبول شده بودی

آره

الیاس چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ http://kabora.blogsky.com

سلام از وبلاگت خیلی خوشم آمد واقعا دست بالای در نویشتن داری به امید موفقیت هر چه بیشترت
به وبلاگ من هم سری بزن و نظرت را بده نظرت بسیار برایم مهم است چون من وبلاگ نویسی را تازه آغاز کرده ام لطف کن منتظرم اگر خواستی تبادل لینکم کنیم در قسمت نظرات خبر بده

ok

رومینا(هفت روز هفته) چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ب.ظ http://romina-nice.blogsky.com

سلام من آپم
بودو بیا

حتما...

لیلی چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ http://kavire-teshne.blogsky.com

سلام عزیزم شرمنده دیر اومدم.ایشالا همیشه موفق باشی گلم

ممنون از آرزوی خوبت لیلی جوووووووووووووووووووووووووووون

شیرین پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ http://www.shirinfz.blogfa.com

سلام حانبه جان.
خیلی متاثر شدم این خبر رو شنیدم ولی عزیزم زندگی همه اش حول این چیزها نمی گرده.
مطمئن باش اگه اون دوستت رو هم با تقلب توی تیز هوشان قبول کنن٬ آخرش چی؟! فکر می کنی می تونه شرایط تیز هوشان رو تحمل کنه؟!
به هر حال آدم های باهوش مثل خودت اونجا پذیرا هستن نه مثل دوستت.
پس غمین نباش و از روزهای آغازین مدرسه نهایت استفاده رو برای برتری ببر.

ممنون

محدثه پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ http://badkonaksorati.blogsky.com/

دوستای منم اعتراض زده بودن بعد بشون گفته بودن قبول شدن ولی حیف دیربهم گفته بودن وگرنه منم قبول میشدم آخه رتبم 36000 شده بود ولی در عوض نمونه دولتی قبول شدم.

ولی من همش 8 نفر کم داشتم تا قبول شم

پرگل پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ http://pargols.blogfa.com

سلام جالب بود ولی جالب تراز اون اینه سالی که ما امتحان تیزهوشان دادیم همه ی سوال ما را غلط طرح کرده بودند
و این توری شد که بعضی از بچه ها با پارتی قبول شدند مثل دوست تو !؟
و من که باید قبول میشدم را قبول نکردند
ولی امیدوارم همیشه موفق باشی این مهم نیست که تو در تیزهوشانقبول بشی یا نشی چون تیزهوشان فقط با اسمش بچه ها را می ترسونه وترسونده وگرنه این هم مثل همه ی امتحانات یه امتحانه

برا شما سوالات اشتباه بوده و برا ما تصحیهش اشتباه

یاسمن یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ http://persavoshi.blogsky.com

ُسلام عسیسم.
چه جالب که من چقده شبیه دیگرانم. آخه نوع مدرسم مثه محدثه خانومه و تو سالی که پرگل امتحان داد امتحان دادم و کلا اون سال قاتی بود!! یعنی سوالا لو رفته بود و... و دوباره امتحان گرفتند و ما نفهمیدم و در نتیجه قبلو نشدیم
حالا ولش کن بابا مهم نیس. اسم درآورده! حالا آخرش چی؟ آخر اون یکی میره رشته ی پرورش گیاهان آبزی تو آزاد!!!! حالا کلا. بیخیالش. مدرسه رو دریاب. به کارهای تحقیقاتی روی بیار!!!
راستی به منم سر بزن. فعلا

حتما

محدثه دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ب.ظ http://badkonaksorati.blogsky.com/

آپماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

باشه مییام

dep جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ

بابا اینقدر حرص نخورین مگه هر کی تیز هوشان قبول بشه حتما با هوشه؟ یا هر کی قبول نشه کم هوشه؟
اگه کسی قبول بشه به خاطر پشت کارش بوده و اگه هم مثل من که ۹ سال پیش امتحان دادم قبول نشه از تنبلی خودش بوده!
در هر صورت موفق باشی حانیه جان!

یعنی چی؟ منظورتون چیه یعنی منم تنبلم؟

dep شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ

دور از جون شما من خودم رو می گفتم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد