ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

خاطره ی ۳۱/۳/۱۳۸۷

منو مامانم امروز با ماشین به خونه ی مامانی ام امدیم

من وقتی که رسیدیم گفم: من فردا امتحان ریاضی دارم ولی خوشبختانه ورقه برای تمرین اوردم

بعد زنگ رو زدم و بعد وارد شدم

بعد از چند ساعت تصمیم گرفتم  ویبلاگم را تغییر دهم   به دایی ام گفتم او هم قبول کرد

بعد که مشغول کار شدیم مادرم صدایم کردو گفت : بیا برات سوال ریاضی نوشتم  

من که تازه وارد کار شده بودم کمی ناراحت شده بودم اروم گفتم : باشه

بعد که کارم با اینترنت تموم شد کمی با دایی ام  سربه سر گذاشتم تا کمی عصبانی اش کنم

دیگه رفتم ریاضی ام را حل کردم وبعد بابام اومد ورفتیم خونه

تا روز دیگه خدا حافظ

 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 ب.ظ http://tharanomlink.blogsky.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز
واقعا وبلاگ خیلی قشنگ و پر محتوایی دارید اگر دوست دارید آمار خود را بالا ببرید پس با ما باشید.
بزرگترین لینک باکس هوشمند از شما دعوت به عمل می آورد فقط 1 دقیقه طول میکشد تا لینک شما ثبت شود.
اول کد باکس ما را داخل وبتون قرار می دهید و سپس برای ما لینک ارسال می کنید همان لحظه سیستم به طور هوشمند وبلاگ شما را چک میکند اگه کد باکس داخل وبلاگ شما باشد به صورت اتوماتیک لینک شما در لینک باکس ثبت خواهد شد. البته شما میتوانید به جای لینک با همان شرایط برای ما بنر بفرستید.
نحوه ارسال بنر این است که اول کد باکس را داخل وب خود قرار دهید و بعد به سایت ما مراجعه کنید و از طریق فرم ارسال نظرات که در پایین صفحه سایت است کد را برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت بنر شما در لینک باکس گذاشته شود.
راستی من آماده هرگونه تبادل لینک لوگو بنر با تمامی وبلاگ هام هستم اگه مایل هستید خبرم کنید.
این آدرس تمامی وبلاگ های من است
Tharanombox.orq.ir
Tharanom.sub.ir
Tharanom.mihanblog.com
Tharanom.blogsky.com
Tharanom.blogpars.ir
tharanom@yahoo.com
منتظر شما دوست عزیز هستیم.
علی شکوری اصل


محمد دایی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام مهتاب جون
خیلی خوبه ............. عالیه .............. همین طور ادامه بده

نازی پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام منم میخوام یه قاب مث تو داشته باشم بلد نیستم کمکم میکنی :(

شهرزاد دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام مهتاب عزیزم وبلاگت خیلی عالی بود

نگار توکل زاده جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ب.ظ

خیلی عالی بود. همین طور ادامه بده.مواظب دیوارها باش

پرگل سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ب.ظ http://pargols

حانیه جون شکلک هات خیلی قشنگند

بازم مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد