ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

تحویل کارنامه

سلامی کردم دوباره  Baby GirlBalloons

از همه ی شما دوستان و مخصوصا اونایی که برام نظر گذاشته اند بسیار معذرت خواهی می کنم

 

چرا واقعا نمی دونید برای اینکه چند روز بود که مشغول انجام دادن کاری بودم که نتوانستم در ویبلاگم چیزی بنویسم

امیدوارم که نارا حت نشده باشید

امروز که 13/3/87 است من کارنامه ام را گرفتم از دوستی که برام نظرداده نمره ی کارنامت 99/19 قبول نیس

زییاد نگران نشه چون که 20 شدم هرچند برای چی نگران بشی؟

الان بیشتر کسانی که از من بزرگتر هستند می گن آخه دختر یکی نیست که به تو بگه دیگه آخه کلاس سوم یا چهارم  کارنامه دارن معلوم که همه بیستن

ولی به خدا این جورییام نیست چون یکی از بچه ها امتحان اول اول سال و شیش شد باورتون میشه . تازه کارنامه ی نوبت اولش و 5/18 نیم شده بود این قدر سخت نگیرید حالا متوجه شدید که نمرات 20 همین جوری

نیست !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا و مهتاب دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.fire-dance.blogsky.com

سلام
افرین افرین خیلی خوشحال شدیم
امیدوارم که تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی...
حالا هم که دیگه حا میکنی تابستونت شروع شد.....
فعلا....

نیلوفر جون سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:51 ب.ظ

عزیزم اون کسی که نمرش هیجده ونیم شده حتما نخواسته که نتونسته.ولی تو...

خواستی وتونستی



پس خواستن توانستن است

یاسمن یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ http://persavoshi.blogsky.com

نه عزیزم منم وقتی ابتدایی بودم همش ۲۰ میشدم اون بچه هایی هم که این طور نمره میگیرند به نظر من اصلا نباید با بقیه مقایسه بشند چون یه مشکلی چیزی دارند !!!!!

مرسی از این که وبلاگم و تا آخر خوندی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد