ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

یه بدشانسی

سلام و صدسلام Helloخوبید؟


امروز ۱۸تیر سال ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۵۸ دقیقه شب من می خوام خاطره ی امروزموبنویسم که شما

عزیزان بتونید اونرو بخونید... Reading a Bookامروز یه روزی به نام روز بد شانسی من بود می دونید 


چرا؟ چون که امروز یا بهتر بگم دیروز قرار بودمن تعدادی از عکسای قشنگمونو ببریم تا چاپ کنیم 


البته من اومدم تا چند تا از عکسا ی خواهرفضولم رو فتوشاپ کنم تا بهتر بشه... البته مگه همون


فضوله گذاشت  این یه بد شانسیچون اون موقع داشتم یه عکسه خانوادگی خیلی قشنگ رو 


فتوشاپ می کردم بگید چی شد...می دونید همین اومدم یه کلیدی رو بزنم همه ی زحماتم به باد


رفت...  اونم یکی دیگه... حالا بزارید بعدی رو بگم... می دونید بازم سر فتوشاپ بودم که 


داشتم دوربرداریه یه عکسی رو میکردم بله که یه دفعه چی شد؟  چیز خواستی نشد بله ولی 


فقط فقط موسم قطع شد و بازم زحمات کجا رفت؟ تو هوا ... منم که حرسم درومد و لب تاپم تو

هوابودبعد یه کم ازش بخار درومد....    بله اینم از امروز ما چه روز قشنگی؟ نه؟باشه من


دیگه باید برم mrc =مرسی ازاین که همراهیم کردید.... اوه راستی یه کی دیگهبازم اومدن نتایج


سرکاری بود....   اه اه دیگه از این بدتر نمی شه مامان.   وای. فعلا بای بای برید

بخوابید البته اگر ظهر یا شبه  Nightراستی اگر با من کری داشتید به ایمیلم بیایید ایمیلم :  haniyee.prrety12@yahoo.com معمولا رو خط هستم.  بای بای...


               
نظرات 4 + ارسال نظر
سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.magicpc.ir

سلام وقت بخیر
اگر می خواهید وب شما دارای بازدید بیشتری شود می توانید در سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی ثبت نام کنید و یک لینک به رایگان ثبت نمایید, سیستم به گونه ای هوشمند طراحی شده که قادر است وب شما را در معرض نمایش هزاران کاربر و وبمستر قرار دهد. شما می توانید به ازای درج کد لینک باکس در هر سایت / وبلاگ خود یک لینک رایگان ثبت و مدیریت نمایید
با هر بار نمایش لینک باکس توسط وب شما ، لینک شما به صورت کاملا خودکار بروز رسانی می شود
بلافاصله پس از ثبت لینک , لینک شما به لیست لینک های فعال سیستم افزوده خواهد شد.
www.magicpc.ir سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی

رضایی شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ق.ظ http://www.mtnagahi.com

ام تی ان آگهی تبلیغات رایگان

با درج آگهی خود در سایت ام تی ان آگهی آمار رویت
آگهی هایی خود را در اینترنت چند برابر کنید.
آگهی رایگان
آگهی متنی
آگهی تصویری
آگهی ویژه
آگهی لینک دار
تبادل لینک
این روزها همه در ام تی ان آگهی، تبلیغ میدن شما چه طور !!!

http://www.mtnagahi.com

ثبت نام
آگهی خود را هرچه سریعتر درج نمایید ....
با ام تی ان آگهی ، تبلیغ خود را در صفحه اول گوگل مشاهده نمایید...
با ثبت لینک سایت ام تی ان آگهی در سایت و وبلاگ خود و اطلاع دادن از طریق
فرم تماس از
اعتبار رایگان برای درج آگهی بهرمند شوید.
------------------------------------------------
تبادل لینک اتوماتیک

http://mtnagahi.com/mtn2

محمدحسن شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ق.ظ http://hassanfulady.blogsky.com

محل تبلیغات شما در وبلاگ خودم!!!!(رایگان) ۳۰۰ بازدید در روز

متن یا بنر خود را در قسمت نظرات وارد کنید.

به وبلاگ من هم یه سر بزن.نظر یادت نره!!!!

VpnServ Team شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.1.vpnserv.info

با سلام
آدرس جدید سایت وی پی ان سرو
پرسرعت ترین وی پی ان را با ما تجربه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد