ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

تولدم مبارک...

سلام و صد سلام خوبید؟؟؟

الان ساعت ۱۲:۵۷ دقیقه ی بامداد هست و الان هم میشه پنج شنبه ۷ مرداد ماه سال ۸۹. حالانمیخواید از من بپرسید چرا دارم اینقدر توضیح میدم؟؟؟نه؟دلم و شکستید خوب مهمنیستمن میگم و کاری باشما ندارم. اوه نه این که شما ها اصلا برام مهم نیستیدا نه همین طوری یه چیپروندم دیگه نیشخندخوب راستی میخواستم درباره ی عنوان یادداشتم حرف بزنم الان شروع میکنم :من ۷ مرداد ۱۳۷۸یه همچین روزی پامو به این دنیا گذاشتم... Happy Dance البته این قدر  خوشحالی نداره ها.ببینم حالا شما نمی خواید بگید:  ممنون

 


            تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

                                          قشنگه؟؟؟


امید وارم خوشتون امده باشه... تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

راستی اگر ساعتی که تو وبم بود با ساعتی که این بالا خودم نوشم فرق کرد تعجب نکنید چون

نصفشو دیشب نوشتم و نصفشم الان و الا ن هم ساعت ۱۲:۲۷ دقیقه ی  بعد از ظهره...   ok حالابزارید من یه شمع فوت کنم : بشمارید1,2,3حالاتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net


  بازم مر30 ok فعلا بای بای...


                                            تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ماهی پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ب.ظ

خانم کوچولو تولدت مبارک باشه.. امیدوار همیشه مهربون باقی بمونی و قلبت هیچ وقت سیاه نشه..

مر۳۰

VpnServ Group پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.vpn-serv.us

وی پی ان سرو ، قدرتمندترین ارائه دهنده خدمات "وی پی ان" با قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته . آیا نمیدانید "وی پی ان" چیست ؟ توضیحات تکمیلی را از سایت ما مطالعه کنید : www.1.vpnserv.info

حتما...

روز های زندگی من پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ب.ظ http://tinapink.blogfa.com/

اولن تولدت مبارک. دومن یه سر بز به وبلاگم جوابتو دادم.سومن این قالب قشنگ تره.

مر۳۰ آخ جون

selin یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ http://ist.blogsky.com

تولدت مبارک

مرسی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد