ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

ღ♥ღ мʏ ∂ιαяʏ ღ♥ღ

♥k♥ Ɩ˩ѲѴЄ ƳѲѲѲѲƲ ѦƳ ˩ѲѴЄ ♥ k♥

کادوی تولدم...

سلام و صد سلام Yah 

حالتون خوبه؟؟؟ من که خیلی خوبم چرا؟ خوب معلومه به خاطره کادوی تولدمه اونو  دوست دارممیخواید بدونید چیه؟؟؟  خوب پس صبر کنید اون روز یعنی روز تولدم ساعتای ۶:۳۰ دقیقه اینابودمامانم اینا رفتن بیرونو منم با خودشون نبردن...یه چند روز قبل از تولدم گوشیم خراب شدهبود یعنی گوشیه مامانم که فعلی داده بود به من  خراب شد یا بهتره بگم من خرابش کردم. بعدمامانم روز تولدم به بابا گفت که بریم یه گوشی بخریم و من گوشیمو ازش بگیرم و هر بلاییکه میخواد رو موبایله خودش بیاره و بعد گفت بیچاره موبایلم... بلاخره اونا رفتن و برام خریدن وخواهرم از بابام گرفت و دادش به من بعدشم  رفتیم خونه ی مادربزرگم خاله هامم اون جا بودنو تولدم و تبریک گفتن.اینم از خاطره ی روز ۷ مرداد ۸۹ ساعت ۱۱ شب البته امروز ۱۳ مرداد ۸۹هست آخه چون ۸ مرداد ۸۹ رفتیم مشهد نتونستم یه ۵ روزی چیزی ننویسم. ببخشید اوه راستی مامانجونم و بابا جونم دوستتون دارم...


ok  اگر فعلا کار ندارید بای بای... Hello              

                                    راستی کیکم و شیرینی هم خوردیم ...

جاتون خالی

نظرات 1 + ارسال نظر
تینا یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ http://tinapink.blogfa.com

سلام مطمئنم خیلی خوش گذشت راستی موبایلتم قشنگه

مرسی تینا جون دوسته خوبه کلاس زبانم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد